söndag 1 februari 2009

Gravid = bästa bantningen?

Min dotter är 4 dygn gammal och jag kan ha på mig de jeans jag hade innan jag blev gravid... Jag kan inte ha ALLA mina byxor, och magen är lite för mycket deg för att ha något annat än långa tröjor, men i ren iver har jag tvättat alla gravidbyxor och ska lägga dem i en låda not to be opened until... ja, det återstår att se. 

Livet här hemma är kaotiskt, men underbart. Fattar inte hur man klarar sig med så lite sammanhängande sömn, men hittills fungerar det på ren lycka. Ska strax sova en stund för att ladda inför småtimmarna. 

Kommer nog inte att bli så mycket bilder här, men en liten en måste jag lägga upp. Här är hon 2 dagar gammal och ligger på J:s bröst.
 

5 kommentarer:

Fredrik sa...

Så ypperligt söt och välmående man kan se ut. Hoppas allt går bra så här i början.

Anonym sa...

Det var verkligen stort att igår få träffa vårt första barnbarn!

Hon är fantastisk på alla sätt!

Längtar redan till nästa träff!

Puss från Mormor och Morfar

DrHenka sa...

Ett stort grattis! Det blir inte större än så.

mvh kollegan från sthlm

E sa...

Åh GRATTIS, vilken ära att få läsa dina tankar så kort efter förlossning och hemkomst och allt.
Så underbart fin och go hon ser ut.
Jätte grattis och var rädda om er alla.

Fru K sa...

Tack!!! Hon är lite gul här, men så fin att jag nu genast måste gå in i sovrummet och pussa på henne och hennes pappa... :)