fredag 28 december 2007

Julredovisning

Jag har haft en jättehärlig jul, med ovanligt lite Norén. För ovanlighetens skull var det nog lillebror som blev argast, och det har fördelen att han snabbt blir glad igen.

Som ett barn vill jag gärna redovisa några av mina julklappar:
  • PENGAR!!! (nu kommer jag sannolikt att klara terminen utan studiemedel!)
  • Böcker (Doris Lessing, sista boken av Stieg Larsson, Ulf Lundell, och en mystisk bok jag inte vet något om av Anders Wahlgren)
  • Kläder (massa fina kläder från mamma, som även det kan rädda min termin utan studiemedel)
  • Superlyxig pepparkvarn från Peugeot
  • Två formar med löstagbar kant (nu kan jag baka cheesecake i parti och minut)
  • Handbroderad julduk
  • Smink (ögonskuggor från MakeUp Store och min favvis Juicy Tubes från Lancome)
  • Kaffekoppar till bröllopsservisen
  • Öl (!)
  • Lotter (som jag vann sammanlagt 45 kr på! :) )
  • ... och säkert massa mer som jag inte kommer på för tillfället.

Den bästa julklappen fick nog ändå J - Guitar Hero. Jeezez, vad roligt det är! Har börjat gilla Rage against the Machine.

Nu är det tentaplugg som gäller för hela slanten, baj, baj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Guitar Hero har JAG köpt!Visserligen var bara halva från mig men det var JAG som köpte den,ha,ha!