torsdag 25 oktober 2007

Sovmorgon

Sovmorgon kan förvandla mig från ett grinigt trött monster med grym värk till en glad pigg och engagerad student och människa. Tog mig en liten sovmorgon idag, skrev klart min rapport hemma på boendet och umgicks med de andra lata studenterna som också tagit sovmorgon.

Är rätt glad nu. Det är riktigt trevligt på min placering, boendet är fyllt av trevligt folk och jag har så mycket roligt att göra på kvällarna att jag knappt hinner plugga.

--------------------------------------------------------------------
Fick sånt fint beröm idag, jag blev alldeles stolt över mig själv. En av överläkarna jag har gått med här på avdelningen sa till mig att jag måste söka AT här, eftersom jag skulle bli en sådan tillgång för sjukhuset. Fick även jättefin utvärdering av min huvudhandledare som gör mig helt lycklig.

På det hela taget är min tid här i obygden oerhört mycket bättre än jag någonsin trodde.

Inga kommentarer: