torsdag 3 april 2008

Illa

Trist läge för tillfället, är hemma idag från tråkpsyk. Det är inte kul att vara där, men det är ännu mindre kul att vara hemma med ont i nacken.

Jag förstår väl att det inte låter så farligt med "ont i nacken", men betänk då att jag alltid har ont i nacken. När jag behöver vara hemma är det värre. Som idag, nu gör det så ont i nacken att jag har svårt att röra på halsryggen. Det strålar smärta ut i vänster arm och jag blir grymt yr i huvudet. Yrseln gör att jag mår illa, illamåendet gör att jag kräks, kräkandet gör att jag inte äter, och hunger gör mig sur.

Alltså, idag är jag sur. Sur som fan. Men nu ska J skjutsa mig till sjukgymnasten, så kanske det blir lite bättre sedan. Det hoppas jag på, för nu vill jag inte vara hemma mer. Nej, hellre tråkigt på psyk än tråkigare hemma.

Inga kommentarer: