måndag 10 mars 2008

Helgen

Helgen har gått i konsertens tecken. Rep inför konserten, bjudit mamma, pappa, faster och farbror på mat innan konserten, repat ännu mer inför konserten, haft konsert, varit på restaurang med hela kören och firat konserten och tillbringat söndagen att återhämta sig efter konserten.

Konserten gick hyfsat bra, och jag är nöjd med mitt konferencierande. Njöt speciellt av att få stå inför publiken och säga "som eggat människor genom årtusenden"! Eggat, vilket härligt ord! :)

Idag har jag varit hos min vältaliga (säger man vältalig om någon som pratar heeeela tiden, och mest om sig själv och sina egna gynekologiska åkommor?) sjukgymnast och fått välbehövlig behandling. Känns lite som ett misslyckande att vara tillbaka hos henne igen, men samtidigt oerhört skönt och tryggt. Nu ordnar det nog sig med axeln!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skötte Dig strålande med allt i lördags! Så även J! Jag är imponerad!
Puss

Fru K sa...

tette: Tack! Fast du är partisk... :)