söndag 16 mars 2008

Just a minute...

...var ju helt klart den bästa låten. Skandal att den inte vann, kan man ändå inte säga att det var, men tråkigt. Perelli kan sjunga och är adekvat botoxad, men är knappast ett vinnande koncept i Belgrad. Fast det skiter vi ju i, eller hur?

Gårdagen var trevlig, vi hade fullt med folk hemma i vår lilla lägenhet (som verkligen är för liten nu. Jag vill ha ett huuuuuus!!!) som åt chicken fajitas cross-over indisk chicken curry, drack koipösa mängder vin och hetsåt chips.

Idag har jag och J utnyttjat det härliga solskenet och suttit på ballen och druckit kaffe. Och planerat resten av året med våra almanackor! :) Skämmande nog vet jag vad jag ska göra varje vecka fram till examen i januari.

Min svarta sinnesstämning kvarstår, men det finns glimtar av ljus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni suttit på ballen? J har lärt dig nåt!

Oj, det där lät ju sjukt snuskigt märkte jag...haha!

Både jag och J fick lite panik här nu när du skrev att du vet vad du ska göra varje vecka i nästan ett år.

Fru K sa...

G: Även jag fick lite panik när jag insåg det... :) Fast det är ju inte helt sant, jag vet ju inte i vilken stad jag ska vara placerad i höst, men jag har ingen vecka kvar där jag inte vet vad jag ska göra. Helt sjukt.

Det är alltid härligt att sitta på ballen, vet du väl! ;)