söndag 30 mars 2008

Spa

I julklapp fick jag, mamma och min brors sambo varsitt presentkort på spa av min pappa. J och min bror fick inget - gissa varför? Jo, för att männen skulle arbeta på gården när vi kvinnfolk var på spa.

Jag skulle kunna bli arg för sådant. Men, hey, jag får gå på spa (och här slår jag ut med händerna som en italiensk 60-årig maffiaboss).

I helgen var det dags och vi tre fick dessutom sällskap av min faster, kusin och kusinfru. Det var ljuvligt - massage, ansiktsmask, bubbelpool, bastu, inpackning, kroppsskrubbning (med honung och grovsalt - rekommenderas!), ansiktsmassage och fotbad.

Och som extra njutning visste jag att J och brodern gick ute i regnet och drog upp en gärdsgård.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vilken underbar spa-upplevelse! Jag mår fortfarande som en prinsessa! Ha nu en bra vecka!
KRAM

Fru K sa...

jk: Det var GÖTT!!! :) Hoppas att du också får en bra vecka! Kram