onsdag 15 december 2010

Dag 12 – I min handväska

Jag har för tillfället en stor svart handväska från Tiger of Sweden. I den finns:

  • Röd plånbok jag fick av J i julklapp för ett par år sedan.
  • Telefonen, iPhone 3Gs, köpt för min första jourkompsersättning.
  • Fodral till telefonen som jag aldrig använder.
  • Liten necessär som oftast innehåller puder, läppglans x2 (färgat och ofärgat), hårsnodd, hårklämma och cerat.
  • Elizabeth Ardens 8 hour cream
  • Vattenflaska 
  • Halstabletter (Fishermans friend, de grönvita)
  • Nässpray
  • Stämgaffel
  • Almanacka
  • Pennor och post-it-lappar, i huvudsak från läkemedelsbolag.
  • Näsdukar
  • Fingervantar
  • Ett fodral i A5-format som jag har mer eller mindre viktiga papper i, för tillfället min blodgruppering och garantin på den nya barnvagnen. 
  • Någon slags salmiakgodis, can´t live without it. 
Tror det var allt. Lägger till mer om jag hittar något. :)

Inga kommentarer: