söndag 13 maj 2007

Lilla T

Fick precis ett sms från F att hon i måndags födde lilla T. Åh, vad glad jag blev! Helgens lågtryck byttes mot strålande solsken och grönskande träd. Kära F, jag längtar efter att få se ditt lilla underverk och att se dig som mamma! Det är för jäkligt att du är så långt borta.

Mina tre bästisläkarvänner från KI har fött barn med nästan exakt ett års mellanrum! Så, om det ska bli någon ordning i ledet borde väl jag se till att bli gravid i augusti för att kunna ploppa i maj 2008... Well, jag får väl skylla på min och J:s ungdom! Eller hoppas på att N fixar nr 2 om ett år, så att jag får ett års respit! :)

N och lilla A på min och J:s bröllopsdag, lilla A är blott 11 dagar gammal.

I det strålande solskenet lilla T skapade kan jag nu minnas att jag egentligen har haft en fantastisk helg som började med Fröken B:s disputationsfest som var fantastisk på alla sätt och vis, fortsatte med att jag äntligen gjorde mig tid att städa och fixa här hemma, att E och JD förgyllde schlagerkvällen tillsammans med årets första rosévin och att J kommer hem ikväll!

Inga kommentarer: