tisdag 24 april 2007

The force is with me

Har varit en hel dag på akuten utan att ta en enda egen patient. Så otroligt tråkigt! Jag och H stod och såg på när en akutläkare tog hand om EN patient, det är det hela. Har dock pratat mycket med H, det är trevligt! Jag tycker alltid att det är stiltje på akuten. ST- och AT-läkaren hävdar att det alltid är tvärtom, så det måste vara så att det är jag som har starkast kraft. The force is with me - och vad hjälper det? Att jag till slut hoppas på att människor ska bli sjuka...

Kirurgfesten var jättekul! Mina kursare hade ordnat så otroligt fint och jag hade kul hela tiden. Nu känns det som om det är MIN kurs, på riktigt. Mitt tal gick bra, min klänning passade in, J hade också trevligt - jag är nöjd!

Konserten igår gick bra, och det var faktiskt roligt! Kanske inte ska sluta ändå. Vi får se.

J:s hosta och ont i halsen har nu drabbat mig - ack och ve. Vill inte vara sjuk!

Inga kommentarer: