tisdag 8 januari 2008

En ledig dag

Idag är jag ledig. Ska göra bra saker idag: gå till frisören, tvätta, städa ur gammal skit ur garderoben och samla kortisol.

Tentan igår gick sådär, vilket känns lite trist, eftersom jag faktiskt var rätt väl förberedd. Som vanligt dyker det upp saker på tentan jag aldrig kunde föreställa mig skulle komma, men jag ljög ihop lite saker så att jag iaf inte får noll poäng. Hoppas verkligen att jag klarade den. Uhh, tänk om jag körde? Jobbigt.

Samla kortisol ska jag göra idag inför ett försök jag ska göra imorgon. Ska utsätta min kroniskt smärtdrabbade kropp för försök som gör att jag sannolikt kommer att ha mer ont än någonsin. Jag säljer min kropp för pengar så att jag kan köpa kurslitteratur med gott samvete (beställde igår för 1600.-).

Nu ska jag gå och spotta i ett provrör.

Inga kommentarer: