torsdag 21 februari 2008

Ont

Allt är skit, jag har ont i vänster axel och skuldra, det domnar ut i handen, jag tappar saker jag försöker hålla i handen och jag är rejält ostadig. Jävla skitaxel. Skit, skit, skit.

Jag missar dagar på placering som jag måste ta igen, jag kan inte plugga, jag kan inte laga mat och jag mår dåligt av mina värktabletter. Piss, piss, piss.

Jag vet hur jag ska göra det bra igen, vila och träning i rätt dos är det som behövs, men jag är så trött på att ha det såhär! Jag hatar att bara hänga hemma och inte kunna göra någonting. Blä.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på! Du klarar det - det har Du gjort förr!

Anonym sa...

Jag länkar till dig så blir du glad! :-)
Totalt lyckats missa din blogg men gillar ju starkt bloggar av kollegor...
Dessutom har vi sammma läppglans.

Marie sa...

Åh. Kram! (En försiktig en.)

Anonym sa...

Krya på sig, fru K

Anonym sa...

Ojdå, var du hemma idag? Då kunde jag ju ha ringt och trakasserat dig hela dagen eftersom jag också ligger hemma sjuk, som du vet. :)

Fru K sa...

tette: Tack, du har rätt, jag brukar fixa det!

kandidaten: Åh, tack! :) Och välkommen hit! (Läppglanset är grymt. Jag skulle kunna sluta när som helst, men jag vill inte. )

mårr: kramar är alltid välkomna. Tack!

kandidat dropp: Tack, jag kryar så gott jag kan!

G: Nej, jag var inte hemma igår, jag var hemma den 21 februari. Du vet, datumet som står ovanför blogginlägget... ;)