lördag 4 oktober 2008

AT-hets

Jag trodde inte att det skulle drabba mig. AT-hetsen, alltså. Jag som ska föda i januari och sedan vara mammaledig har ingen som helst anledning att få panik om jag inte får AT nu. Ändå kan jag inte låta bli att höra med alla som har sökt samma ställen som jag, om de har hört något om intervju, om de har hört någon annan som har fått komma på intervju, om det vet något om när det är kört, osv. Helt knäpp är jag. 
Speciellt eftersom det inte är ett skit synd om mig. Jag har sökt på tre ställen, har redan varit på en intervju och är kallad till en andra. Och eftersom jag inte kommer att börja till våren är det ju skitsamma om de kallar mig. Jag har en gång till på mig att söka innan jag ens behöver börja tänka på att söka underläkarvik. 
Det är en spännande vecka nu. Helt enkelt. 

Inga kommentarer: