fredag 7 november 2008

Varför skulle jag gå in på Polarn o Pyret?!?

Med tanke på gårdagens problem var det kanske inte så jäkla smart att bara gå in på Polarn o Pyret för att titta lite. Oh, my god, jag ville köpa halva affären! Köpte inget till mig, men kunde inte låta bli att köpa de här. Det är kanske det gulligaste jag har sett. 
Innan tillökningen till bebiskläderhögarna var jag hos barnmorskan, och det är så skönt att allt är bra. Jag oroar mig alltid lite för mitt blodtryck, men det ligger fortfarande helt okej, trots att jag är lite stressad över det. Jag inser att det handlar om att jag har sett så många ligga inne för havandeskapsförgiftning (och det är inte så att alla blivande mödrar med havandeskapsförgiftning är överviktiga rökare), men trots den insikten kan jag inte låta bli att oroa mig litegrann. 
Till kvällen vankas två favoriter; Wallenbergare och en hemkommen J! 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Njut av allt!Man och mat - inte mycket mer att önska!

Mård sa...

Åh de där braxerna samt tröja (också i rött) i samma tyg köpte jag till räven i julklapp. Gudars så glad hon kommer bli (eller inte).

Fru K sa...

tette: Jag njöt av båda! :)

mård: jag kunde bara inte låta bli. Var lite inne på de svarta istället, för att jag tyckte att de röda kanske inte var så könsneutrala, men sedan sket jag i det, för jag ville ha dem...

Anonym sa...

mmm jag ÄLSKAR pop. jag ÄLSKAR bebiskläder. när man är för tjock för att handla till sig själv får man handla till sin unge, det är lagen!