söndag 3 december 2006

Advent


Jag och J har satt upp alla adventsljusstakar och -stjärnor idag. Det är så fint! Det bästa jag vet är att vakna av en kyss till adventsljusstakens sken och doften av kaffe. Tror kanske att jag kommer att få uppleva det imorgon.

Vi har varit och repat idag i Skeda. Imorgon ska Vallakvartetten sjunga på musikgudstjänst i Skeda Kyrka (kl 18, fri entré). Det kan nog bli bra, tror jag. Nervositeten imorgon kan kanske göra att det bara blir okej, inte bra, men kanske att vi kan klara det. Känns lite ärofyllt att få sjunga just på första Advent, när det är mycket människor i kyrkan.

Nu ska jag och J hem till de andra K och J på julfest på temat glitter och julgranskulor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan åtminstone lova dig kyssen! Puss

Anonym sa...

konserten va sketabra!