tisdag 12 december 2006

Hemma

Är hemma idag, liksom igår. Rejält ont i ryggen kombinerat med förkylning har däckat mig totalt. Det är så frustrerande - jag blir galen! När ens hela Ögonplacering är 7 dagar behöver man inte tillbringa två av dem i sängen. Så jag kanske ska pallra mig dit i eftermiddag. Det kommer inte att göra vare sig ryggen eller förkylningen bättre, men kanske att jag blir lite mindre galen.

Idag kan jag inte bestämma mig för vilket som är värst - att ha ont i ryggen eller att vara tokig över att ha ont i ryggen.

J är på möte med landstinget idag. Kanske, kanske, ska landstinget köpa in J och hans projekt så att han blir kvar här hos mig nästa år. Alternativen just nu är en timma och en kvart borta eller busskörande här. Det vill varken jag eller J. Hoppas att han kommer hem idag med ett jobblöfte i handen. Hoppas, hoppas!

Inga kommentarer: