tisdag 5 juni 2007

Ballen



3 kommentarer:

Mård sa...

amen gawd så sniggt. alltså jag brukar använda din balle (haha) som exempel när jag berättar hur gärna jag vill ha en egen balkong eller uteplats. bara alltså du skulle se fru ks balle jäblarns så fager, det är så ögonen tåras och hjärtat snörps åt av bara tanken, en sådan vill jag ha.

Anonym sa...

Vad fiiiiiin! Nu blir jag väldigt inspirerad till min nya balle! Men, jag undrar, får ni verkligen hänga balkonglådorna utåt...? (Det får man inte hos mig...) Eller är det fotomontage måntro...? ;-) Fast just det, ni bor ju längst ner...

Fru K sa...

mård: tackar, tackar! Jag gillar också min balkong! Fast jag gillar inte svartmyrorna på den som hotar med invasion i år igen.

malleballe: precis - vi bor längst ner. Annars får man inte hänga dem utanför, om jag har fattat det rätt!