söndag 3 juni 2007

Tenta imorgon

Tenta imorgon och jag har gått in i ångesten. När jag skulle repetera de olika hörselundersökningar man kan göra tog ångesten, som jag har lyckats förtränga ända tills nu, över totalt. Jag bläddrade maniskt i ÖNH-boken ett tag och nu har jag gett upp. Kollar på reprisen av Grey's Anatomy istället.

Min partner in crime, H, ligger i fosterställning och förtränger antibiotika.

Har mer ont än någonsin och nu ångesten på det. Inget bra läge för tenta imorgon.

Men, vad fasen, det är ju bara att köra. Jag kommer ju ändå att sitta där imorgon och tänka och klura och skriva och ha mig. Och kanske klarar jag mig. Och kanske gör jag det inte. Det är det enda som är säkert.

5 kommentarer:

Lilla Kattis sa...

Jag håller tummarna för dig i morgon!!! :) Har du ingen aning om vad de frågar efter - LJUG! Det kanske inte ger full poäng, men nåt poäng brukar ramla in på det sättet för mig. ;) Lycka till!

Mård sa...

Jag tänker på dig imorgon, och önskar dig all upptänklig lycka till. Festen i fredags saknade dig!

Kramar

Fru K sa...

Tack, snälla Kattis och Mård! Jag har redan lugnat ner mig, så nu tycker jag bara att det ska bli skönt att göra tentan imorgon. Hur det än går behöver jag inte lära mig mer antibiotika just nu! :)

Anonym sa...

Håller tummarna och ber en bön för Dig imorgon!
Puss

Fru K sa...

Tack, kära mor! Och bra jobbat att lägga upp en kommentar!