måndag 10 september 2007

Facebook

Jag är helt hooked på Facebook. Jag hade verkligen bestämt mig för att inte gå med där, jag har svårt att hinna med bloggen som det är nu. Senast i lördags kväll sa jag till JD och E att jag inte ska börja med Facebook. På söndag eftermiddag gjorde jag misstaget att ändå logga in och nu har jag tillbringat ganska många timmar där.

Det är kul att se hur gamla vänner har det, och titta på allas foton. Och helt fascinerande hur många som ändå använder Facebook!

Tur för mig att jag snart ska iväg till studentavdelningen igen, där har jag ingen tid till Facebook!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ge det två veckor...sen har du tröttnat på skiten.

Det händer ju inget där! Såååå trist!

Dock loggar jag själv in minst 10 gånger/dag.

Fru K sa...

Jag är inte klok. Satt uppe med Facebook till 24 igår, trots att jag skulle upp 05.40... Jag hoppas innerligt att du har rätt, att man tröttnar fort...

KatBat sa...

det händer massor där. jag tröttnar dessvärre inte=P ehehohohhohoho.

Anonym sa...

Ha ha det är helt sjukt att man fastnar i den skiten så lätt, men kul är det. Din bror har fel!

KRAM

Fru K sa...

katbat och jk: Det är extremt beroendeframkallande. Men jag förstår min bror till viss del, sååå mycket händer det ju inte där, precis. Jag vill se fler bilder!

Anonym sa...

Ja, den kommentaren lär ju inte du få iaf. Shit, vad många bilder du har lagt upp! :)