lördag 20 december 2008

Klar. Typ.

Förkylningen vill inte ge sig, frågan är om det inte blir lite värre för varje dag. Natten var hemsk, jag har så grymt ont i ryggen att jag har svårt att sova - och med snoret som rinner och kittlandet i halsen är det nästan omöjligt. 
Men det är inte bara dåligt att vara så eländig... Träffade min examinator igår förmiddag och hon tyckte så synd om mig att hon "godkände min kliniska tjänstgöring av medicinska skäl" några dagar i förväg. Vilket innebär att jag från och med igår vid 10-tiden aldrig mer kommer att bära min skylt med "läkarstudent" på. Näver äver again. 
Me so very happy, yes. Happy clappy and greetings to everyone. Tomorrow shall be my dancing day.

9 kommentarer:

Fredrik sa...

Gratulationer således!

Mård sa...

Amen hell så VÄRT!!! Grattis och njut av friheten. Kramar.

Mård sa...

Amen hell så VÄRT!!! Grattis och njut av friheten. Kramar.

Mård sa...

Jag blev så till mig att jag skrek det två gånger. Partyhatten under hakan, jamen du hör ju.

Fru K sa...

Haha, tack!!! :)

Anonym sa...

De allra hjärtligaste gratulationer!

Bra jobbat! Bli frisk nu så vi kan krama Dig riktigt ordentligt när vi träffas snart!

Puss,puss från Mamma och Pappa

Anonym sa...

Vi får fira med goda blodapelsiner(Vita Korset) som jag köpt idag. Har smakat på en och den var fantastisk!

KatBat sa...

CONGRAT'S!

Släng skylten all världens väg.

Anonym sa...

Åhh grattis grattis :D

Har följt din blogg länge, hoppas att du blir kry snart!

God Jul