söndag 4 januari 2009

Däckad

Är helt och hållet däckad av feber, hosta, snor, nysningar, öronont, svettningar, frossa och sömnbrist. Bådar inte så gott inför tentan på onsdag. Har kanske pluggat två timmar hittills idag, och jag tror inte att jag kommer ihåg någonting av det. Känns inte kul att planera för stor examensgrej när jag inte tror att jag kommer att klara tentan. Visserligen, som det känns nu, är jag glad om jag ens kan gå upp på tentan... Spela och sjunga ska jag ju göra på examen också. Jäkla, jäkla, skit.  

2 kommentarer:

Mård sa...

Åh hang in there, det är som Frodo i av LOTR, han är helt död av AIDS, psykoser och influensa. Bara några meter kvar till klyftan där ringen ska dränkas. Jag håller tummarna (fyra stora och två små) för att det går vägen. Heja heja heja! Önskar jag kunde vara där och fira dig på din fest. Kram!

Anonym sa...

Mor och bror håller också tummarna! Vi tycker synd om Er men hoppas så klart att det blir fest på lördag! Lite svårt att skjuta upp festen av en viss anledning:)
Krya på Er och puss och kram!