tisdag 6 januari 2009

En dag kvar, förhoppningsvis

Nu är det bara en dag kvar av tentaplugg. Kanske någonsin. För om jag klarar tentan imorgon är jag färdig med hela sjuttifjutten. Och det vore oerhört skönt! Nu är ju inte det på något sätt säkert att jag klarar tentan, jag har ju missat en hel del pga alla sjukdomar som har hemsökt mig och J under de senaste veckorna. Men, det är inte helt kört för det. 

Jag har grymt ont i ena sidan av ryggen efter allt hostande, och igår kände jag efter lite längs revbenen. Och, jajamensan, jag är distinkt palpöm över ett ca 2x3 cm stort område över ett revben. Skönt att ha hostat sönder ett revben... Eller, ja, sönder är det ju inte precis, men ont gör det som fa... Känns ju kul inför förlossningen också, hehe... Och det förbättrar inte precis den redan dåliga nattsömnen. 

Nej, vad trött jag är på att gnälla. Nu är det bara att köra. En dag kvar!!!

3 kommentarer:

KatBat sa...

you'll fix! hejja hejja!

Fru K sa...

Tack!!

Anonym sa...

Du ger inte upp så lätt så jag tror Du klarar det här! På lördag kommer jag och rycker in i köket! På lördag ska vi ha roligt även om vissa sjukdomar har dröjt sig kvar....

Puss!