fredag 16 januari 2009

Examenspresenter

Jag börjar med lite bilder, så får vi se om det kommer vidare beskrivning av examen, och kanske fler bilder, senare. Orsa kompani lovar inget bestämt.
Klocka av J - med Eco Drive!

Armband och örhängen av körfolket

Halsband av fam P

Armband och örhängen från Snö av L, A och A.

Halsband "En hjälpande hand" av fam E
Blommor av fam E

Halsband av fam A
Blommor av fam A
Blommor av AK och P

Blommor och vas av fam L
Blommor och vas av mamma och pappa

Blommor (via bud) av ö-folket

Jag fick även pengar av mamma och pappa som jag har använt till en ny byrå (mellanbrun) till sovrummet och en kamera, vattenkaraffer av G och JK, kokbok av fam G, skål av A-C, presentkort på spa av P och M, glas och kaffekoppar av S och H, pengar av T och mängder med kort och uppvaktning. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

*harkel harkel* bild *harke* på *harkel* karafferna *harkel harkel*

Fru K sa...

Gee: Så länk duger inte?!? ;)

Anonym sa...

Oj, vad mkt fint du fick:-) Och vad många fina smycken!!! Är glad att du fick ett hjärta av oss, för DU är ett hjärta för oss!!! Stor kram Mary

Fru K sa...

Mary: Åh, tack, vad glad jag blir! Och jag är väldigt glad för halsbandet, det är jättefint. Synd att du inte kunde vara med i lördags, vi saknade dig! Kram