torsdag 15 januari 2009

Klar!!! På riktigt!!!

Yes!!! Fick precis tentaresultatet - och jag tog tentan! Hurra, hurra, hurra, hurra! 330 fina högskolepoäng har jag tagit på läkarutbildningen! Åh, vilken enorm lättnad!

Idag har jag varit sjukt duktig - har städat hela kylskåpet (diskat alla hyllor, slängt allt som gått ut eller fått mögel på sig, sorterat allt), sytt ett örngott (bild kommer), fixat med massa papper, bakat bröd, städat köket (inkl tvättat golvet!) och dammat ur hälften av alla våra bokhyllor. Det är bra att vara lite stressad för ett tentaresultat...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Weee! Grattis Dr K!!! :)

Anonym sa...

GRATTIS!!! Bra jobbat! Kram AK

Anonym sa...

Stort grattis till stor bedrift och till ditt nyfejade hem!
Bra att vara lite stressad över resultatet som sagt och den där gravidmaniska instinkten att "boa" (som jag förr trodde var mest trams) finns tydligen...
Kramar!!!

Fredrik sa...

Men så helvärt! Fru K - läkare!

Anonym sa...

Grattis! Visste jag väl....
Puss

Anonym sa...

GRATTIS! Fan vad bra jobbat! Tack för senast! KRAM

Fru K sa...

Tack, tack, tack! Är så oerhört lättad över att vara HELT klar!

Unknown sa...

Grattis! 'cause you're worth it.

Anonym sa...

Hurra och grattis!! :)

Fru K sa...

Tack igen! :)