torsdag 9 augusti 2007

Förkyldum magnum

Ett elakt tyskt virus har drabbat mig och jag har aldrig varit så förkyld i hela mitt liv! Hostan, snuvan, halsontet och öronontet har effektivt hindrat mig från att sova trots överförbrukning av nässpray och paracetamol. Det börjar så sakteliga gå åt rätt håll - idag orkar jag sitta i tevesoffan istället för att halvligga i sängen, men självklart börjar nu ryggen protestera vilket innebär att jag har rejält ont och är brutalt yr.

Det har också dragit 4 dagar från mitt tentapluggande, vilket gör det svårare och svårare att ta den där jäkla tentan.

Så om ni vill tycka synd om mig går det utmärkt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker massor synd om dig. Dessutom så sa jag faktiskt "Grattis" på namnsdagen. När du påminde mig.
/Herr J

Anonym sa...

Jag tycker också jättesynd om dig!

(fast mest oroar jag mig för att du inte ska bli tillräckligt frisk för att kunna fira MIN FÖDELSEDAG på söndag) ;)

Haha!

Krya på dig!

Fru K sa...

J: Du är underbar! När du kommer ihåg det... :)

G: Tack för den ärliga sympatin! :) Men fear not, jag är hundra på att jag är tillräckligt frisk för att fira dig och modern på söndag. Det är bara att boka biljett!

Hannahbejb sa...

Åh, hoppas på tillfrisknande snarast och pepp pepp till tentapluggandet! /En till Fru K :) (fast jag håller fortfarande på och vänjer mig vid nya namnet.. håhå, vad jag saknar att heta Fröken T.)

Fru K sa...

hannahbejb: Tack! Idag är jag helt klart bättre, har tom lyckats plugga lite.

Och grattis! Vet inte hur längesedan det är du gifte dig, men jag glömde nästan oroväckande fort bort mitt gamla efternamn. Ett tag tyckte jag tom att det var konstigt att inte mina föräldrar och bror också bytt efternamn...