söndag 19 augusti 2007

Ovanligt lite ångest

Nu är jag nästan färdigläst. Ska kolla upp några EKG-regler, bara, så packar jag ihop pluggbutiken för några dagar. Ska bli jätteskönt att ha tentan gjord! Allra skönast om jag klarar den, såklart, men skönt i vilket fall.

Nu såhär på sena eftermiddagen / tidiga kvällen har jag lite svårt att koncentrera mig. Tänker på vad jag ska göra imorgon efter tentan, hur jag ska spendera min lediga vecka, om jag kanske ska åka iväg, om jag kanske ska städa alla köksskåp, om jag äntligen skulle kunna få ur mig min artikel...

J är på väg hem. Som vanligt rejält försenad, det blir man när man är hos hans familj. Inte för att det spelar någon roll, jag har haft det rätt bra när han varit borta. J har ersatt sin pappa som tenor i en kvartett idag och tydligen gjort succé. Såklart att han gör succé, hans fina unga tenorröst på toppen av de andra tre som är i sjuttioårsåldern. Skittrist att jag inte fick höra honom! Jäkla tenta. Jäkla rygg. Jäkla mig.

Så! Nästa blogginlägg kommer jag att vara ledig! Moahahahahahahaha!!! :)

3 kommentarer:

Marie sa...

Du tar den, det känner jag i min portvinstå.

EKG lär jag mig aldrig. Så är det bara. (Jo, jag ser ST-höjningar och -sänkningar, men där är det stopp. Breda QRS? Hur ska jag veta det? Gah!)

Anonym sa...

Klart du fixar!
Lycka till! Kram!

Fru K sa...

Mårr och Linda: Tack, tack! Ni är så snälla!