måndag 20 augusti 2007

Förnuft eller känsla?

Nu är tentan gjord och det är så skönt!!! Man vet aldrig hur det gick, men det kändes rätt okej. Borde ha klarat den, tycker jag, men de kan rätta hur som helst. Det är bara att vänta på resultaten, som inte borde dröja så jättelänge. Vi var sex personer som skrev tentan, resten dök inte upp. De tyckte väl att de hade bättre saker för sig i augusti.

Nu till något mycket viktigare. Jag (eller J, för att vara exakt) har köpt min mp3.spelare och är mycket nöjd. Så, vilken köpte jag?

Förnuft: Creative Zen, 4 GB, stöder både mp3 och wma, har inbyggd FM-radio och kostar runt 1300.- Ful.

Känsla: iPod nano red, 8 GB, stöder inte wma, FM-radio måste köpas till för 500.- och kostar runt 2500.- Snygg.

Så, ni som känner mig, IRL eller via bloggen - vilken köpte jag? Hur väl känner ni mig?

9 kommentarer:

Marie sa...

Jag känner dig inte alls, men eftersom du frågar tippar jag att du köpte den snigga.

Mård sa...

Fifan att du köpte den tjusiga. Lätt.

KatBat sa...

Jag kna ju inte svälja min stolthet så jag måste tro att du följde mina råd å köte förnuftet...ehehehe....men jag känner dig u inte alls heller. jö.

KatBat sa...

jag har ett mystiskt tangentbord.

Anonym sa...

Tror att Du köpte den fula och köpte en massa snygga röda saker för pengarna som Du sparade!

Anonym sa...

Lätt den fina! KRAM

Anonym sa...

Ingen gissning från min sida, bara en stor kram att du tagit dig igen om tentaplugg och tentaskrivandet! Håller mina tummar att allt gått vägen =)
Kram AK

Fru K sa...

AK: Tack, du är snäll! Känns väldigt skönt att vara ledig nu. Kram

Anonym sa...

Ingen gissning här heller eftersom jag vet vilken du köpte.